Dinsdag: ontbijt op het strand.

4 oktober 2016 - Blauwbaai, Curaçao

4 oktober.....dierendag: en naar Limburgse gewoontes heb ik vandaag naamsdag ;-)

Vanmorgen heerlijk op het strand ontbeten: pannenkoekjes met een heerlijk kop koffie :-)
Ze waren zo lekker dat we nog een portie besteld hebben :-) het is per slot van rekening vakantie!!!

Ik zit heerlijk in het zonnetje op mijn strandstoel terwijl ik dit blog schrijf

Vandaag is de zee erg onrustig met een hele sterke branding.
Het is sowieso al moeilijk om het water in te lopen, omdat er een laag kiezels ligt....met gevoelige voetzolen zoals die van mij is het een hele onderneming om staande te blijven
Vanmorgen ging ik dus flink onderuit: mijn knie wat geschaafd en denk een blauwe teennagel: dat zie ik morgen wel ;-)

Dan maar onderuit gezakt op een strandstoel relaxen onder een heerlijk zonnetje ( wat zal ik die missen als ik weer terug ben in Nederland)
Ik heb zo'n vakantie-romannetje bij me, van de welbekende bouquetreeks.
Echte "literatuur" hahaha
In het eerste hoofdstuk ontmoeten ze elkaar al.........dan gebeurt er vanalles waardoor ze uit elkaar gedreven worden.....om in het laatste hoofdstuk uiteindelijk toch weer bij elkaar te komen: altijd een happy end
Zo afwijkend van het echte leven, helaas :( :(
Keep dreaming Franci.........

Kan beter in het vervolg een thriller meenemen. Komt meer in de buurt :-)

Morgenmiddag  15:45 vliegen we weer terug na een heerlijk weekje relaxen.
Dankjewel Ylva dat je me overgehaald hebt om mee te gaan xxx
Het heeft me goed gedaan!
En wie weet komt er nog een keer een kans om samen de zon op te zoeken in het Carribisch gebied.

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.