Maandag is zondag

3 oktober 2016 - Willemstad, Curaçao

Toen we gisteren van de catamaran met de rubberboot naar Klein Curacao gingen, moesten we een stukje met onze kleren aan door het water lopen.
De kapitein raadde ons aan om alles over de dwarslatten van de parasols te hangen om te drogen: anders stinkt het straks naar dode rat vertelde hij :)
We hebben een wasmachine in het appartement dus:  hop alles in de machine om op te frissen.
In de tussentijd heerlijk eten op het balkon met uitzicht op zee.
Toen ik na een half uurtje even naar binnen liep om wat te drinken te pakken, stond het water tot halverwege de woonkamer.
Hebben wij weer..........de wasmachine lekt!
De afvoerslang blijkt niet goed vast te zitten in de afvoer. Zogauw de machine water afpompt, spuit het zo de ruimte in.
Gauw de machine uit en op pompen gezet....terwijl ik uiteraard de slang goed op de plaats hou ;-) ....onze strandlakens op de natte vloer gegooid.
Daarna even naar de receptie. Dat meisje kon niet weg omdat ze alleen was: begrijpelijk, maar we kregen een flinke stapel strandlakens waarmee we het konden droogmaken.
Onze was is in ieder geval schoon inclusief de vloer :)
Vandaag komen ze langs om  de afvoer te maken.

Vandaag is het maandag: voor ons zondag.
Letterlijk dan...het is heerlijk weer : 35 graden met een stevig briesje
We hebben vanaf 9:30 tot  17:30     op het strand gelegen.
Helemaal niets gedaan..alleen liggen....lezen....drinken....hapje eten....stukje wandelen.......zaaaaaalig!!

En morgen weer zo'n dag, verschrikkelijk he!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade